Loading cart contents...
Kosár Megrendelés
Összesen:

Gyakori kérdések és válaszok

Vásárlói kérdések

A rendelés leadását, kifizetését követően mikor kapom meg a terméket?

A webshopban szereplő ékszereket a rendelések leadása után készítjük, ezt 7-10 munkanapon belül vállaljuk. Ezután következik a szállítás, postai küldemények esetén 1-3 munkanap, GLS futárszolgálattal történő kézbesítés esetén 1-2 munkanap.

Kérhetem-e a megrendelt terméket rövidebb szállítási határidővel?

Természetesen! Amennyiben alkalomra rendeled az ékszert és az korábban lesz, mint a vállalt szállítási időpont, kérünk, hogy a rendelés leadása előtt telefonon vagy e-mailben keress bennünket!

A szállítási határidő lejárt és még nem kaptam meg a megrendelt ékszert. Mi ennek az oka?

Valószínű akció alkalmával rendeltél, ilyenkor nagyon sok rendelést teljesítünk és sajnos előfordul, hogy 1-2 napot késik a csomagod. Kérlek keress bennünket az elérhetőségek valamelyikén! Megértésedet köszönjük!

Van lehetőség személyes átvételre?

Személyes átvételre Sopron környékén van lehetőség. Amennyiben ez számodra megfelelő, kérlek e-mailben vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot!

Adhatok-e le egyedi rendelést?

Igen, örömmel teljesítünk egyedi kívánságokat! Ezesetben vedd fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy minden részletet egyeztessünk! Egyedi megrendelés esetén is kérjük az ékszer kifizetését a rendelés leadásakor, az ár megállapítására a megbeszélést követően sor kerül.

Az ékszerem a használat során bepiszkolódott, hogyan tisztíthatom?

Általában az ékszerek belső, a bőrrel érintkező oldala piszkolódik. Ilyenkor egy nedves törlőkendővel szálirányban törölgesd át az ékszert.

Az ékszer fém alkatrészei elszíneződtek, mit tehetek?

Az ékszerekben található fém zárókupakok sárgarézből illetve fém öntvényekből készülnek, amelyek természetes módon oxidálódnak, elveszthetik fényüket. Ezt megelőzheted azzal, ha ékszertisztító kendővel áttörölgeted használat után. Ha nem vagy elégedett az eredménnyel, lehetőséged van cserét kérni, vagyis a meglévő ékszereden kicseréljük a fém elemeket. Ilyen esetben csakis a postaköltség térítését kérjük tőled. Lehetőséged van a cserét úgy kérni, hogy a fémeket aranyozott fém kiegészítőkre cseréljük, ennek költsége 1500 Ft ékszerenként.

Viszonteladói kérdések

Feltöltés alatt?

Feltöltés alatt.

Feltöltés alatt?

Feltöltés alatt.

Feltöltés alatt?

Feltöltés alatt.

Technikai kérdések [@gépház]

Hol tudok bejelentkezni?

Legegyszerűbben így tudsz bejelentkezni, kérjük kattints ide!

megjegyzés: a webshop használatához nem szükséges regisztrálni, de kényelmesebbé teszi a vásárlást.

Miért nem kaptam értesítő e-mailt a rendelést követően?

Kérjük, minél előbb e-mailben vagy telefonon vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy utána tudjunk nézni.

A honlap kezdőlapján "Karbantartás" felirat látható, ez mit jelent?

Éppen csinosítjuk a honlapot, kérjük gyere vissza öt perc múlva!